Hakkımızda

Hakkımızda

Şirketimiz 1966 yılında kurulan yaklaşık yarım asırlık geçmişi ve iş deneyimiyle Massey Ferguson ve Ford traktörlerinin yedek parça toptancılığı ithalatı ve ihracatını yapmaktadır. Grubumuzun şu anki başkanı sayın Eliezer Altaras’ın babası bay Bension Altaras tarafından kurulmuş sektörün öncü firmalarındandır. Şu anki 3.000 m2 lik deposunda 27.000 adet değişik mal gruplarıyla Türkiye içerisinde 960, Türkiye dışında 48 değişik ülkede yaklaşık 260 müşteriye hizmet vermektedir. Firmamızda şuanda 33 kişi çalışmaktadır. Şirketimiz bünyesinde birçok OEM ve OEM muadili mal üreten fabrikaların ana bayiliğini bulundurmaktadır.

İlke ve Prensiplerimiz

Kalıcı başarımızı Müşterilerimiz, Ekibimiz ve Ortaklarımız için yarattığımız samimi güvenilir ve keyifli bir çalışma ortamına borçluyuz. Hizmet anlayışımız ve çalışma düzenimizde bu üç grubun menfaatlerinde paralellik esastır. ALKOCAK bünyesinde bulundurduğu tüm markalarımızı kurumsal kimliğimizle birleştirip, faaliyet alanlarımızda müşteri memnuniyeti esas alınarak, sektördeki yeniliklerin öncüsü olmak. İnsiyatif sahibi kişilerden oluşan, görev paylaşımının dengeli yapıldığı, stratejileri açık, kendi kararlarını alabilen takımların yarattığı sonuçların sağlam ve güvenilir olduğuna inanırız. İlişkilerimizin, uzun vadeli bakış açısına; karşılıklı güvene, şeffaflığa ve dayanışmamıza bağlı olması en sağlam temellerimizdir. Kendi çıkarlarını müşterilerimizin ve takımımızın önünde gözeten kişilere yerimiz yoktur. Dürüstlük ve yüksek etik standardı bizim işimizin kalbidir. Bütün arkadaşlarımızdan işinde olduğu gibi, özel hayatlarında da bu değerleri korumasını bekleriz. Takımlar hizmet zincirimizin bütününü oluştururlar. Kendi içlerinde olduğu gibi aralarında da yardımlaşma ve bilgi akışının sağlıklı olması temel hedeflerimizdendir. Başarı hepimizindir, objektif bir şekilde başarıyı paylaşırız. İlkelere ters düşmediğimiz, dürüst gayret gösterdiğimiz sürece, takımlar içinde her zaman bir rolümüz vardır. Müşterilerimizin menfaatleri her zaman ön plandadır. Başarı, onlara verdiğimiz iyi hizmet sonucunda gelir. Müşterilerimize her zaman açık, kesin ve şeffafız. Fokusumuz kendi kendimizi aşmaya yöneliktir. Piyasalarımızın gelişimi, yatırım alternatiflerinin çoğalmasıyla paralellik gösterir. Kendi alanımızda piyasalara yeni standart oluşturacak ürün ve hizmet sunmaktan övünç duyarız.

İnsan Kaynakları Yaklaşımımız

Grup Şirketlerinin uyum içinde, etkin, rekabetçi bir yapıya erişmeleri ve sürekli gelişim içinde olmaları için, onlarla birlikte çalışarak, birikim ve gücünün seferber edilmesi için gerekli İnsan Kaynakları Politikalarını oluşturarak yürütmek temel yaklaşımımızdır. Bunun için; Çalışanlarımızın yeteneklerini ortaya çıkararak onların şirket amaçları doğrultusunda fayda sağlamasını da sağlayacak sistemlerin oluşturulması, Kuruma bağlı, çalışma ortamı dışında da bu şirketin bir parçası olmaktan gurur duyan ve bunu dile getiren bir kültür oluşturmak, Çalışanlarımıza hem kendilerinin, hem kurumun memnuniyet duyacağı etkin kariyer yönetimi sistemleri kurmak, Etkin ve motive bir insangücü yapısı oluşturmak üzere gerekli liderliğin sergilenmesini sağlayacak altyapının oluşturulması bizler için kritik yaklaşımlardır.

Doğru işe, doğru insanı seçiyoruz… Peki nasıl?

En iyi uygulamaları kurum içinde ve dışında ortaya çıkarıp gruba yaygınlaştırarak, Değerlendirmeler sonucunda adayların yetkinlikleri, işe yönelik bilgi ve becerilerinin analizi yapılarak işe alımı gerçekleştirilir. Bu sayede işe uygun olabilecek en doğru aday ailemize katılmış olur. Morel Group Şirketlerinin kariyer planlaması sürecinde, başarmaya istekli, performansını ortaya koyabilen ve daha fazla sorumluluğu taşıyabileceğine inanılan her çalışanımızın kariyer hedeflerine destek verilmektedir. Her seviyede çalışanımızın ihtiyaçlarına ve mesleki gerekliliklerine göre şirket içinden veya şirket dışından sağlanmak üzere eğitimleri verilir. Morel Group’ta yalnız değilsiniz… Kariyerine ilk adımını atan çalışanlarımız için oryantasyon programı düzenlenir. Bu program dahilinde yapılacak olan görüşmede; Şirket politikaları, hedefleri ve stratejileri ve bölüm sorumluları tarafından işin teknik detayları anlatılmaktadır.

Çalışanlarımıza sunulan olanaklar

sağlamak en önemli değerlerimizdendir. Zira biz bu fikirlere saygı duyar, değerlendirmeye alır ve rekabette nasıl bize avantaj sağlayabileceği konusunda gerekli tartışma ortamları yaratmayı olmazsa olmaz bir ilke olarak kabul ederiz.
Ücret Yönetimi; Ücretler, yılda bir kez piyasa şartları ve performansa göre düzenlenir. Çalışanlarımızın ücret seviyeleri belirlenirken işinin gerektirdiği yetki ve sorumlulukları ön planda tutulur, eşit ve adil bir ücret politikası izlenir.

Ekibimiz

Alkoçak Otomotiv Mamülleri San. ve Tic. A.Ş. Olarak Çalışan Ekibimiz

Beni ALTARAS

Yönetici

Muttalip KAPLAN

Yönetici

Cem VURUŞKANER

Satış Danışmanı

Nilay AKGÜL

Muhasebe